Information
schedule of lessons.
2021-2022 оқу жылы
Апта күндері | Реті | Уақыты | 2- сынып | 3- сынып | 4-сынып | |
Дүйсенбі | 1 | 09.00-09.45 | 1 | Математика | Математика | Математика |
2 | 09.50-10.35 | 2 | Қазақ тілі | Қазақ тілі | Қазақ тілі | |
3 | 10.40-11.25 | 3 | Жаратылыстану | Жаратылыстану | Жаратылыстану | |
4 | 11.35-12.20 | 4 | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | |
5 | 12.25-13.10 | 5 | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | |
6 | 13.15-14.00 | 6 | Тәрбие сағаты | Тәрбие сағаты | Тәрбие сағаты | |
Сейсенбі | 1 | 09.00-09.45 | 1 | Орыс тілі | Орыс тілі | Орыс тілі |
2 | 09.50-10.35 | 2 | Математика | Математика | Математика | |
3 | 10.40-11.25 | 3 | Қазақ тілі | Қазақ тілі | Қазақ тілі | |
4 | 11.35-12.20 | 4 | Өзін өзі тану | Өзін өзі тану | Өзін өзі тану | |
5 | 12.25-13.10 | 5 | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | |
6 | 13.15-14.00 | 6 | Цифрлы сауаттылық | АКТ | ||
Сәрсенбі | 1 | 09.00-09.45 | 1 | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі |
2 | 09.50-10.35 | 2 | Логикалық мат. | Логикалық мат. | Логикалық мат. | |
3 | 10.40-11.25 | 3 | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | |
4 | 11.35-12.20 | 4 | Музыка | Музыка | Музыка | |
5 | 12.25-13.10 | 5 | Математика | Математика | ||
6 | 13.15-14.00 | 6 | ||||
Бейсенбі | 1 | 09.00-09.45 | 1 | Орыс тілі | Орыс тілі | Орыс тілі |
2 | 09.50-10.35 | 2 | Математика | Математика | Математика | |
3 | 10.40-11.25 | 3 | Қазақ тілі | Қазақ тілі | Қазақ тілі | |
4 | 11.35-12.20 | 4 | Дүниетану | Дүниетану | Дүниетану | |
5 | 12.25-13.10 | 5 | Көркем еңбек | Көркем еңбек | Көркем еңбек | |
6 | 13.15-14.00 | 6 | ||||
Жұма | 1 | 09.00-09.45 | 1 | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі |
2 | 09.50-10.35 | 2 | Қазақ тілі | Қазақ тілі | Қазақ тілі | |
3 | 10.40-11.25 | 3 | Математика | Математика | Математика | |
4 | 11.35-12.20 | 4 | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | Әдебиеттік оқу | |
5 | 12.25-13.10 | 5 | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру | |
6 | 13.15-14.00 | 6 | Жаратылыстану | Жаратылыстану |